Bij Werk op Maat wordt donderdag 1 december weer een activiteit gehouden om geld in te zamelen voor Spieren voor Spieren. Medewerkers, deelnemers en vrijwilligers van Stichting Werk op Maat zetten zich een jaar lang in voor Spieren voor Spieren. Er zijn 20. 000 kinderen in Nederland met een zeldzame spierziekte. Spieren voor Spieren heeft als missie om alle spierziekten bij kinderen te verslaan. Op verschillende manieren wordt zo veel mogelijk geld opgehaald. Dit geld wordt besteed aan wetenschappelijk onderzoek, snelle diagnose,de beste behandeling en innovatieve zorg.

Bij Werk op Maat werken ook mensen met een spierziekte en helaas hebben we ook mensen aan de gevolgen van een spierziekte verloren. Geld inzamelen voor Spieren voor Spieren is een doel dat ons dan ook na aan het hart ligt.

We zetten ons op verschillende manieren in voor dit goede doel. Op 1 december houden we een verkoop van door onze deelnemers gemaakte producten op de hout- en metaalafdeling. Het gaat om o.a. vogelvoederhuisjes, tuinbanken, plantenbakken, bijzettafels en tablethouders. De volledige opbrengst van de verkoop wordt gedoneerd aan Spieren voor Spieren. De verkoop start om 9.00 en duurt tot 16.00 uur aan de Industrieweg 7 in Uithuizen. Alles is ook op bestelling leverbaar. Iedereen is van harte welkom om bij ons te komen “winkelen.”